• بهترین رستوران قیطریه
  • انواع خدمات در لمنز رستوران تهران
کافه رستوران لمنز رستوران ناپولی رستوران اصیل

بهترین رستوران های قیطریه

میدانید که قیطریه یکی از محله‌های شمال تهران به شمار می آید که در ضلع جنوبی نیاوران هم واقع شده است. در واقع وجود برج‌ها و رستوران‌های شیک زیبایی خاصی به این منطقه داده است. پس اگر گذرتان به خیابان قیطریه افتاد بهتر است حتما به بهترین رستوران قیطریه سر بزنید و از آن ها دیدن نمایید. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا شما را با 7 تا از بهترین رستوران های قیطریه آشنا کنیم.

سفارش انواع

کافه رستوران سولیس در قیطریه

کافه رستوران سولیس منویی بسیار کامل دارد و از انواع غذاهای سرد و گرم، ایرانی و فرنگی تا چای و قلیان را شامل می‌شود. این کافه رستوران در داخل برج دایانا واقع شده است و
خوشبختانه مشتریان سولیس می‌توانند از پارکینگ به‌ صورت رایگان استفاده نمایند. رستوران سولیس برای صرف غذا یکی از بهترین رستوران قیطریه می باشد.
آدرس:
تهران، خیابان قیطریه، اندرزگو، مهرمحمدی جنوبی، برج دیانا، طبقه ۱۱
شماره تلفن:
۰۲۱۴۰۲۲۴۴۰۵

رستوران ناپولی قیطریه

رستوران ناپولی یکی از بهترین رستوران قیطریه است. این رستوران با فضایی مدرن در محیطی دنج و کوچک قرار گرفته است، که نشستن در این محیط حس بسیار خوبی را به شما منتقل می کند. از بهترین خصوصیات این رستوران می‌توانیم به فضای بسیار آرامش بخش و کیفیت بالای آن اشاره کنیم. پس حتما به رستوران ناپولی سر بزنید و بهترین ها را تجربه کنید.
آدرس:
تهران، خیابان قیطریه، خیابان کتابی، خیابان پولادوند، خیابان حیدری پلاک ۲۶
شماره تلفن:
۰۲۱۲۲۲۴۴۴۸

رستوران اصیل در قیطریه

رستوران اصیل در محله قیطریه

کافه رستوران لمنز

کافه رستوران لمنز از دیگر بهترین رستوران قیطریه است که دارای منوی منحصر به فرد و همراه با کیفیتی باور نکردنی می باشد. رستوران لمنز فضای داخلی شیک و لوکسی دارد که یکی از امتیازات مثبت این رستوران است، همچنین باعث می‌شود شما در آرامش و به راحتی در آن جا غذای خود را سفارش دهید‌. تنوع غذا و کیفیت بالای آن، همچنین دکوراسیون جذاب از ویژگی های برتر این رستوران می باشد که مورد جلب رضایت مشتری گردیده است . بدانید که رستوران لمنز در دو طبقه طراحی گردیده است که در طبقه بالا برای مشتریان دود کاملا آزاد می باشد ولی طبقه پایین آزاد نیست. رستوران لمنز در لیست بهترین رستوران نیاوران نیز قرار گرفته است .
آدرس:
تهران، خیابان قیطریه، میدان چیذر، سلیمانی شرقی، پلاک ۱۱
شماره تلفن:
۰۲۱۲۲۲۰۳۷۴۸

رستوران سوشی خونه شعبه قیطریه

اگر به فکر خوردن سوشی و یا غذاهای ژاپنی افتاده اید، پیشنهاد می کنیم که به رستوران سوشی خونه در شعبه قیطریه بروید. این رستوران سوشی هایی دارد که به ذائقه هر ایرانی نزدیک است و همچنین برای افرادی که به سوشی علاقه چندانی ندارند، انتخاب های دیگری مانند نودل با گوشت، میگو سوخاری، سالاد ویژه، اسپرینگ رول‌ و … دارد.
آدرس:
تهران، خیابان قیطریه، خیابان چیذر، بالای شهروند چیذر
شماره تلفن:
۰۲۱۲۲۲۰۰۵۱۵

رستوران سوشی خونه شعبه قیطریه

رستوران سوشی خونه شعبه قیطریه

برگر زغالی در قیطریه

اگر به دنبال خوردن یک برگر زغالی خوشمزه و فوق العاده در خیابان قیطریه هستید ما به شما برگر زغالی (Charcoal burger) را پیشنهاد می‌کنیم.
برگر زغالی ظاهری چندان لوکس ندارد ولی از نظر کیفیت یکی از بهترین رستوران قیطریه به شمار می آید. همچنین در منوی این رستوران انواع و اقسام برگرهای خوشمزه با سس مخصوص همراه با مخلفات وجود دارد که شما با چشیدن طعم آن به مشتری دائمی این رستوران تبدیل خواهید شد.
آدرس:
تهران، ۳۵ متری قیطریه، روبروی پارک قیطریه، پلاک ۴۹
شماره تلفن:
۰۲۱۲۲۲۳۷۱۹۶

رستوران اصیل در قیطریه

همانطور که از نامش پیداست این رستوران دارای فضایی اصیل ایرانی، غذاهای سنتی و انواع خوراک در کنار کباب‌های ایرونی خوشمزه است. رستوران اصیل یکی از بهترین رستوران قیطریه می باشد. قیمت غذا های رستوران اصیل در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همچنین برای برگزاری انواع مراسمات هم مناسب خواهد بود.
آدرس:
تهران، خیابان قیطریه، پایین تر از پارک، جنب بانک پارسیان
شماره تلفن:
۰۲۱۲۲۲۰۰۱۵۱

رستوران اصیل در قیطریه

رستوران اصیل در محله قیطریه

پیتزا کالیس در قیطریه

بعد از تفریح و گشت و گذار در پارک قیطریه، فست فود کالیس می تواند جزو یک گزینه خوب برای صرف غذا باشد. درواقع اگر اهل خوردن پیتزا هستید از پیتزا کالیس که بهترین رستوران قیطریه است تجربه کنید.
آدرس:
تهران، اتوبان صدر، بلوار قیطریه، پلاک 14
شماره تلفن:
۰۲۱۲۲۲۳۵۵۴۸

نتیجه گیری

در نهایت برای معرفی بهترین رستوران‌های قیطریه، باید موارد مختلفی را در نظر گرفت، از جمله نوع غذاهایی که دوست دارید، بودجه خود، نوع محیطی که دوست دارید و ترجیحات شما در مورد خدماتی که رستوران باید فراهم کند.میدانید که امروزه برای بسیاری از افراد رستوران رفتن نوعی تفریح حساب می‌شود، پس از این رو انتخاب رستورانی که بتواند علاوه بر داشتن کیفیت بالای غذایی، ساعات خوش و لذت بخشی را برای ما فراهم سازد، اهمیت بسیار زیادی برایمان دارد. در قیطریه هم رستوران های عالی و با کیفیت زیادی وجود دارد که ما در این گزارش شما را با برخی از بهترین رستوران قیطریه آشنا کردیم.

سوالات متداول

  1. در چه صورتی یک رستوران جزو بهترین ها می باشد؟
    در صورتی می گوییم یک رستوران جزو بهترین ها می باشد که هم از نظر بهداشت، هم از نظر مواد اولیه، طرز تهیه و همچنین طرز برخورد پرسنل جزء بالاترین رتبه ها باشد.
  2. رستوران لمنز جزو بهترین رستوران قیطریه است؟
    بله، کافه رستوران لمنز یکی از بهترین رستوران قیطریه به شمار می آید که دارای کیفیتی بی نظیر همراه با منویی منحصر به فرد می باشد.
  3. آیا رستوران سوشی خونه در قیطریه هم شعبه دارد؟
    بله، اگر به دنبال خوردن سوشی و غذاهای ژاپنی هستید حتما به سوشی خونه شعبه قیطریه سر بزنید. سوشی های این رستوران به ذائقه هر فرد ایرانی نزدیک می باشد.
4.8/5 - (5 امتیاز)

11 دیدگاه در آشنایی با بهترین رستوران قیطریه

  • المیرا رشیدی

    سلام فکر میکنم امروز پنجمین بار بود که به همراه دوستانم به رستوران شما مراجعه کردم. همه چی عالی بود. کیفیت غذاتون بی نظیره

    پاسخ
    • هانیه نگارش

      عرض ادب سرکار خانم رشیدی گرامی. ممنون ازینکه مجموعه ما رو انتخاب کردید. خوشحالیم ازینکه از خدمات ما راضی بودید. به امید دیدار مجدد شما

      پاسخ
  • فرهاد مدیری

    واقعا کیفیت غذای رستوران لمنز بی نظیره

    پاسخ
    • رستوران لمنز

      از رضایت شما خوشحالیم امیدواریم بازهم تشریف بیارید

      پاسخ
  • علی کمالی

    واقعا سوخاری هاتون خوشمزس

    پاسخ
    • رستوران لمنز

      نوش جان

      پاسخ
  • فرهاد

    رستوران لمنز واقا جزو بهترین رستوران قیطریه هست کیفیت غذای فوق العاده ای دارد.

    پاسخ
    • نیما شیبانی

      خیلی ممنون از نظر شما

      پاسخ
  • سهیلا

    انتخاب بهترین رستوران قیطریه به چه چیزهایی بستگی داره ؟

    پاسخ
    • رستوران لمنز

      با سلام
      به کیفیت غذا، موقعیت مکانی، رفتار پرسنل و … بستگی دارد.
      رستوران لمنز تمام این موارد را برای انتخاب بهترین رستوران قیطریه دارد.

      پاسخ
  • آیدا

    وقتی وارد رستوران شدم مواجهه با فضای سبز و گل و گیاه حس خیلی خوبی داشت.🍃
    پرسنل هم که خیلی خوش برخورد رفتار کردند و کیفیت غذاهم که عالی و داخل اون فضا خیلی دلچسب بود و تجربه خوبی برای من بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

Offline ! We will start taking orders in

0Hours 0Minutes 0Seconds