بهترین رستوران اندرزگو

اندرزگو یکی از خیابان های مشهور و پر رفت و آمد تهران به شمار می آید که همچنین محبوبیت خاصی هم جهت خوشگذرانی برای جوانان تهرانی دارد. وجود رستوران های زیاد در این خیابان انتخاب را برای افراد سخت کرده است. پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران اندرزگو آشنا کنیم تا از این رو زمان کمتری را صرف جست و جو رستوران نمایید.

برگر لند اندرزگو

رستوران‌ برگرلَند یکی از جاذبه‌های غذایی بلوار اندرزگو به‌ شمار می آید و در لیست بهترین رستوران اندرزگو از نظر مردم قرار گرفته است. برگرلند اندرزگو دارای دکوراسیونی شیک با تابلوهای متحرک و نوشته‌های بامزه در اطراف، فضایی دو طبقه همراه با میز و نیمکت‌های بزرگ و چوبی، موقعیت مناسبی را برای مهمانان خود جهت عرضه‌ی انواع برگرها، پیتزاهای مختلف، سالادهای گوناگون، ساندویچ‌ها و پیش‌غذاهای دلچسب فراهم آورده است.
آدرس:
تهران، بلوار شهید اندرزگو، بین کامرانیه و قیطریه، پلاک ۶۲
شماره تلفن :
۰۲۱۲۲۳۹۸۶۰۰

کافه رستوران لمنز

کافه رستوران لمنز از بهترین رستوران اندرزگو است که دارای منوی منحصر به فرد با کیفیتی بالا می باشد. این کافه رستوران در دو طبقه طراحی شده است که در طبقه بالا برای مشتریان دود کاملا آزاد می باشد ولی در طبقه پایین آزاد نیست. همچنین یکی از امتیازات مثبت رستوران لمنز داشتن فضای داخلی شیک و لوکس است که موجب می شود مشتری در آرامش و به راحتی غذای خود را سفارش دهد.کافه‌ لمنز جذاب و مناسب برای هر سلیقه‌ای است. این کافه در میان شلوغی شهر فضای دنجی را برای‌تان فراهم کرده است، تا در کنار دوستانتان لحظات خوشی را تجربه کنید.
آدرس:
تهران، خیابان قیطریه، میدان چیذر، سلیمانی شرقی، پلاک ۱۱
شماره تلفن:
۰۲۱۲۲۲۰۳۷۴۸

سفارش انواع
کافه رستوران لمنز

کافه رستوران ایتالیایی لمنز

رستوران هانی

رستوران هانی یکی از معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای ایران به حساب می‌آید. این رستوران در ساختمانی دو طبقه قرار دارد و به‌ صورت سلف سرویس فعالیت می‌کند. در این رستوران خبری از غذاهای سوسولی و فرنگی نیست. شما می‌توانید کوفته تبریزی، ته‌چین، انواع خوراک ها و کباب‌های ایرانی میل کنید. همچنین رستوران هانی اندرزگو برای برگزاری میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی هم بسیار مناسب است.
آدرس:
تهران، بلوار اندرزگو، تقاطع بلوار کاوه
شماره تلفن:
۰۲۱۳۸۴۵۸

پیتزا نایت در اندرزگو

پیتزا شب یکی از دنج ترین و بهترین رستوران اندرزگو به شمار می‌آید. پیتزا نایت همان طور که از اسمش مشخص است نمای زیبا با نورپردازی منحصربه‌ فرد به‌ خصوص در هنگام شب، تمام سطوح ساختمان را به خود اختصاص می دهد. این رستوران با بیش از ۲۲ نوع پیتزای لذیذ آمریکایی و ایتالیایی، برای تمام سلیقه‌ها و سخت‌ پسندهای این غذای جهانی تنوع دارد، در واقع  می‌تواند آن چیزی را که دنبالش می‌گردید به شما ارائه دهد.
آدرس:
تهران، بلوار اندرزگو به سمت شرق، بعد از بلوار قیطریه، نبش خیابان عبدالهی جنوبی، پلاک 25
شماره تلفن:
۰۲۱۲۲۶۸۹۰۹۰

پیتزا نایت در اندرزگو

معرفی پیتزا نایت در اندرزگو

رستوران سوخاری خروس

رستوران خروس یکی از بهترین رستوران اندرزگو است که کیفیتی باور نکردنی به مشتری هایش ارائه می دهد و از نظر حجم هم کم نمی گذارند.  فضای این رستوران تقریبا کوچک می باشد و بیشتر به صورت بیرون بر فعالیت دارد اما استقبال از آن خیره کننده است. این حجم از استقبال، تنها با تازگیِ مواد اولیه، قیمتی مناسب، طعمی دلپذیر و منحصربه‌ فردِ تمامی منوی این رستوران را  میسر میسازد.
آدرس:
تهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، نبش کوچه عبدالهی جنوبی، پلاک 74
شماره تلفن:
۰۲۱۲۲۶۹۲۴۷۴

رستوران شمشیری شعبه اندرزگو

رستوران شمشیری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه ترین رستوران‌های تهران است که در نزدیکی بازار شروع به فعالیت کرد اما امروزه شعبه‌هایش را گسترش داده است. یکی از معروف‌ترین این شعبه‌ها در همین خیابان اندرزگو قرار دارد و به‌ صورت بیرون بر می باشد.
آدرس:
تهران، اندرزگو، بین کاوه و قیطریه، جنب خیابان مهرمحمدی
شماره تلفن:
۰۲۱۲۴۱۹

رستوران شمشیری شعبه اندرزگو

معرفی رستوران شمشیری شعبه اندرزگو

رستوران سنتی قابلمه

رستوران سنتی قابلمه یکی از بهترین رستوران اندرزگو می باشد که با طراحی قدیمی‌ فضایی نوستالژی و زیبایی را برای مشتری ایجاد کرده است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند قورمه سبزی، قیمه، فسنجان ته چین و پیش غذا های لذیذ سرو‌می شود و مانند نامش به صورت قابلمه های روحی، باعث می شود وعده های غذایی برای مشتری دلچسب تر شود.
آدرس:
تهران، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک 119
شماره تلفن:
۰۲۱۲۲۳۹۱۰۸۶

نتیجه گیری

معمولا یکی از گزینه‌ هایی که برای خوشحال کردن عزیزانمان در مناسبت‌ های خاص به ذهن ما خطور می‌‌ کند دعوت آنها به یک رستوران عالی می باشد. همچنین با تجربه جدید غذاها در کنار خانواده و دوستان انتخاب بهترین رستوران های این منطقه مهم می باشد،امروزه هم در اندرزگو رستوران های عالی و با کیفیتی بالا و باور نکردنی زیادی وجود دارد که ما در این گزارش قصد داشتیم‌ شما را با برخی از بهترین رستوران اندرزگو آشنا کنیم. همچنین پیشنهاد می کنیم که به رستوران لمنز هم سر بزنید.

سوالات متداول

  1. در برگرلند چه غذاهایی سرو می‌شود؟
    همانطور که بیان کردیم تخصص اصلی این رستوران در برگر های خوشمزه است اما پیتزا و ساندویچ های مختلف، سالادهای گوناگون و پیش‌غذاهای دلچسب هم سرو می کند.
  2. بهترین رستوران مرغ سوخاری در اندرزگو کدام است؟
    رستوران سوخاری خروس یکی از بهترین رستوران اندرزگو حساب می شود که با قیمتی مناسب، طعمی دلپذیر و کیفیتی بالا به مشتری ارائه می دهد.
  3. آیا اندرزگو رستوران سنتی دارد؟
    بله، رستوران سنتی قابلمه یکی از بهترین رستوران اندرزگو به شمار می آید که انواع غذا های سنتی مانند ته چین، فسنجان، قورمه سبزی‌، قیمه و … را برای مشتریان به صورت قابلمه های روحی سرو می‌ نماید.
5/5 - (3 امتیاز)

5 دیدگاه در لیست 7 تا بهترین رستوران اندرزگو

  • محسن عبدی

    سلام خسته نباشید. ارسال به محدوده قیطریه هم دارید؟

    پاسخ
  • نازی

    همشونو امتحان کردم واقا فوق العاده هستن

    پاسخ
  • نگین

    طعم غذاهای رستوران لمنز بی نظیره

    پاسخ
  • طاها

    ولقعا تجربه خوبی بود، وقتی وارد رستوران میشی دیزاین فضا واقعا چشم گیری و خیلی زیباست
    این دیزاین باعث شد تجربه خیلی خوب و لذت بخشی برای من باشه، ممنون از مدیریت رستوران لمنز

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

Offline ! We will start taking orders in

0Hours 0Minutes 0Seconds