محبوب ترین سالاد

سالاد اگرچه در کنار غذای اصلی سرو می شود اما با تنوع بالا و طعم بی نظیری که به همراه دارد امروزه طرفداران زیادی دارد و به جایگاه غذای اصلی هم ارتقاء پیدا کرده است. می دانید در سرتاسر دنیا سالادهای بیشماری وجود دارند. شما می توانید برخی از سالاد های معروف را در لمنز بهترین رستوران تهران تجربه کنید. پس با ما تا آخر همراه باشید، زیرا ما قصد داریم در این مقاله شما را با محبوب ترین سالاد های دنیا آشنا کنیم.

محبوب ترین سالاد ها

هر کشور و فرهنگی غذاها و پیش غذا های معروف و محبوب خود را دارد که برخی از آنها در بین بیشتر مردم دنیا محبوبیت پیدا کرده است. برخی از انواع سالاد های معروف هر کشور را به شما معرفی می کنیم.

سالاد سزار

سالاد سزار از محبوب ترین سالاد های بین المللی شناخته شده است. سالادسزار اصالتی ایتالیای دارد و مانند دیگر غذا های ایتالیایی (پاستا و پیتزا) در سراسر جهان پر طرفدار می باشد. در واقع از این سالاد می توانید به عنوان یک وعده سبک و عالی و کم کالری استفاده نمایید. به همین دلیل اگر دارای رژیم غذایی هستید و قصد کاهش وزن دارید سالاد سزار یکی از بهترین گزینه‌ ها برای قرار گرفتن در لیست برنامه غذایی شما خواهد بود. کافه رستوران لمنز هم یکی از بهترین و محبوب ترین سالاد سزارها به شما عزیزان ارائه می دهد.

سالاد سزار

سالاد سزار لمنز

سالاد یونانی

سالاد یونانی یکی از انواع سالادهای خوشمزه است که اصالت آن همانطور که از نامش مشخص است متعلق به کشور یونان می باشد. این سالاد متفاوت از نظر ظاهری شباهت هایی هم به سالاد شیرازی ما ایرانی ها دارد. هم اکنون سالاد یونانی از این ویژگی برخوردار می باشد که اجزای سالاد با یکدیگر مخلوط نمی شود و هر فرد از هر چیزی که دوست دارد می تواند لذت ببرد. سالاد یونانی نیز ترکیبی از خیار، گوجه، پیاز، زیتون و پنیر فتا است. برای تهیه این سالاد نیاز است تا تمامی این مواد خرد شده و با هم ترکیب نمایید.

سالاد یونانی

سالاد معروف یونانی

سالاد شاه ماهی

سالاد شاه ‌ماهی یکی از محبوب ترین سالاد روسیه است که با شاه ماهی تهیه می شود و آن را  به دلیل ظاهر لایه لایه اش به اسم شاه ماهی زیر کت خز هم می نامند. این سالاد از سبزیجاتی مانند چغندر، سیب ‌زمینی، پیاز، هویج، مایونز و شاه‌ ماهی خرد شده به‌ صورت لایه‌ لایه استفاده می‌ شوند. به طور گسترده مردم روسیه از این سالاد برای مناسبت ‌های خاصی همچون کریسمس، سال نو و جشن های دیگر سرو می کنند.

سالاد شاه ماهی

سالاد روسی شاه ماهی

سالاد گادو گادو

سالاد گادو گادو به معنای میکس میکس است که همچنین یکی از معروف ترین سالاد اندونزی به شمار می آید. سالاد گادو گادو از ترکیبات متنوعی نظیر تخم‌مرغ آب‌پز، جوانه لوبیا، خیار، کلم، لوبیا، سبزیجات بخارپز، هویج، گشنیز، سیب ‌زمینی آب‌پز، ذرت، سویا و پنیر توفوی سرخ‌ شده است. توصیه می شود پس از تهیه سالاد آن را با سس نارگیل آسیای شرقی میل نمایید.

سالاد گادو گادو

سالاد اندونزی گادو گادو

سالاد تبوله

سالاد تبوله یکی از سلامت ترین و محبوب ترین سالادها در لبنان می باشد که علاوه بر لبنان در سرتاسر دنیا هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. سالاد تبوله از ترکیب بلغور، نعنا و جعفری ساطوری شده، خیار و گوجه خرد شده تهیه می شود. همچنین شما می توانید برای مزه دار کردن سالاد از روغن زیتون، آب لیموی تازه، نمک، فلفل و گاهی سیر تازه هم استفاده نمایید که به سالاد طعمی لذت بخش می بخشد.

سالاد تبوله

سالاد تبوله لبنانی

سالاد فتوش

سالاد فتوش سالادی است که شما آن را در تمام رستوران‌های لبنان و در سراسر جهان پیدا خواهید کرد. این سالاد با سبزیجات فصل درست می‌شود و بسیار تازه و خوشمزه است که  روی آن نان پیتای سرخ شده هم ریخته می شود. به علت اینکه سالاد فتوش از سالادهایی است که در مواد اولیه آن نون وجود دارد حتی می تواند به عنوان یک شام ساده و سبک برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند انتخاب مناسبی باشد. همچنین ما برای میل کردن این سالاد لذیذ به شما کافه لمنز را پیشنهاد می کنیم.

سالاد فتوش

معرفی سالاد فتوش

سالاد والدورف

سالاد والدورف یکی از محبوب‌ ترین سالاد های آمریکایی محسوب می شود، سالادی می باشد که در آن میوه و گردو وجود دارد که با استفاده از کرفس خرد شده، سیب، گردو و سس مایونز درست می‌شود و همچنین به عنوان یک پیش غذا یا غذای سبک سرو می‌شود.

نتیجه گیری

این روزها بیشتر افراد به دلیل اضافه وزن، به تغییر رژیم غذایی و مواردی مثل سالم خواری به غذاهای سالم روی آورده اند در این مورد باید برای سالاد و سبزیجات جایگاه ویژه ای را در نظر بگیریم. پس امیدواریم این گزارش برای شما عزیزان مفید بوده باشد و به طور کامل با محبوب ترین سالاد های دنیا آشناییت پیدا کرده باشید. رستوران لمنز رسپی خاصی در تهیه سالاد مخصوص لمنز دارد که سرشار از پروتئین و مواد مفید می باشد، حتما امتحان کنید.

سوالات متداول

  1. محبوب ترین سالاد های دنیا کدامند؟
    سالاد سزار، یونانی، فتوش، تبوله، گادو گادو و شاه ماهی جزء سالاد های محبوب دنیا به شمار می آیند.
  2. برای تهیه ی سالاد شاه ماهی از چه موادی استفاده می نمایند؟
    برای تهیه ی سالاد شاه ماهی باید از چغندر، سیب ‌زمینی، پیاز، هویج، مایونز و شاه‌ ماهی خرد شده که لایه‌ لایه می باشد استفاده نمایید.
  3. آیا سالاد فتوش رژیمی می باشد؟
    به دلیل اینکه در مواد اولیه سالاد فتوش نون وجود دارد می تواند به عنوان یک شام رژیمی و یا افرادی که میخواهند وزن خود را کم کنند انتخاب خوبی می باشد.
چه امتیازی می دهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − چهار =

Offline ! We will start taking orders in

0Hours 0Minutes 0Seconds